2913 Anna von Reitz - Avoin kirje paavi Franciscukselle - selvitystila / purkamispyyntö
0 (0)

Arvioi napsauttamalla!
[Kaikki yhteensä: 0 Durchschnitt: 0]

Julkaistu 08. tammikuuta 2021.

Käännös saksan äidinkielelle: Stephan-Christian. [Der Freiheitschmied] Tekijänoikeudet ja tekijänoikeudet sekä suojattu kauppanimi. Minä olen. Ja tosiasiallisesti luonnollinen henkilöni on siviilipalvelija maaoikeudessa, jolla on rauhanvelvoite, sekä KAUPAN / sotatilalain että kanonisen / kirkollisen lain ulkopuolella ja ulkopuolella. Kaikki oikeudet pidätetään. Ehdollinen. Tietoja, taitojen hankkimista ja jatkokoulutusta yksityisellä sektorilla. Yksityinen jakelu yksityiseen ja ei-kaupalliseen käyttöön on nimenomaan toivottu. Kuten aina ja kaikkialla, sama pätee myös tähän: älä usko mitään, tarkista kaikki ja säilytä paras. Hengitä syvään ja elää hyvin ja sopusoinnussa.

8. tammikuuta 2021 Hyvä Francis,

Nykyinen kriisi vaikuttaa kolmeen (3) oikeusalueeseen: kanonilaki, paikallisoikeus ja kansainvälinen oikeus. Rikkomukseen syyllistyneet yritykset ovat tehneet rikoksia kaikilla kolmella alueella, ja ne ovat selvitystilassa / purettavissa kaikissa kolmessa tapauksessa.

Kirkollisen lain mukaan yrityksiä voi olla "mihin tahansa lailliseen tarkoitukseen". Et ole asianajaja, joten vaikka näiden elinten tekemää pidetään "laillisena", heidän toimintaansa ei välttämättä pidetä "laillisena".

He ovat luopuneet säännöstöjen, määräysten ja lakien vaatimuksista, mutta heidän tekonsa, niin tahallaan kuin toteutuksessakin, eivät olleet läheskään laillisia.

Nämä yritykset ovat tarkoituksella salaliittoja kaatamaan hallituksia, panettelemaan ja ryöstämään, huijaamaan ja huijaamaan viattomia ihmisiä ja vahingoittamaan fyysisesti ja aineellisesti tämän planeetan eläviä ihmisiä.

Nämä eivät ole laillisia tekoja eivätkä ole minkään jumalallisen aikomuksen mukaisia, joten kirkon lain perusteella, joka sallii yritysten olemassaolon, näiden yritysten on toimittava lainvastaisina ja purettava.

Toiseksi paikallisen lainsäädännön mukaan nämä yritykset joutuivat petostamaan asiakkaitaan ja palveluasiakkaitaan laajamittaisesti. Kuten hyvin tiedätte, kun petos on havaittu ja todistettu paikallisen lain mukaan, kaikki on pätemätön, jopa kaikkein pyhimmät sopimukset, jotka petos on pilannut. Kaikki petosolosuhteissa perustetut lait ja sopimukset, sopimukset ja trustit sekä toimistot ovat mitättömiä.

Yhdysvalloissa suuri petos alkoi vuonna 1860 valitsemalla Abraham Lincoln, joka oli kelvollinen Yhdysvaltain alueellisen presidentin "presidentiksi", mutta jota ei sallittu palvella liittotasavallamme presidenttinä aateliston muutoksen vuoksi.

Jokainen kongressi sen jälkeen hyväksymä lakiesitys on sisällyttänyt anteeksipyynnön osana valtuutuslauseketta, jossa todetaan selvästi, että uusi lainsäädäntö ei millään tavoin vaikuta "ennalta vakiintuneisiin oikeuksiin".

Olemme näiden aikaisemmin vakiintuneiden oikeuksien perillisiä.

Koska kaikki rikkovat kuntayhtymät perustettiin petosten ja petosten olosuhteissa, ja niiden on annettu laajentua kauas Columbian piirin rajojen ulkopuolelle, ne kaikki on hajotettava ja selvitettävä, ja kaikki muut etuoikeudet on evättävä vastuullisilta aloittaa jotain uudelleen.

Olemme kiinnittäneet huomiosi tähän tosiasiaan aiemmin saamatta vastausta, mutta kuten koko maailma näkee, olemme oikeassa sekä kirkollisen että paikallisen lain nojalla.

Lopuksi on edelleen olemassa kansainvälinen laki, jota on myös rikottu vakavasti.

Kansakuntien välisten sopimusten tasolla meillä on näiden yritysten rikkomuksia, jotka ovat rikkoneet sekä Haagin ja Geneven yleissopimuksia että useita YK: n julistuksia.

Nämä yritykset ovat tällä hetkellä mukana suunnitelmassa ihmiskunnan heikentämiseksi ja uudelleenmäärittelemiseksi ja yrittävät injektoida patentoitua mRNA: ta rokotusohjelman avulla luodakseen perustan väittämälle, että elävät ihmiset ovat geneettisesti muunnettuja organismeja, jotka ovat patenttihakemusten omistuksessa.

Tämä on vasta viimeinen sarja vuodelta 1700 tehdyistä machinaatioista, joilla pyritään luomaan elävää lihaa koskevia omaisuusvaatimuksia, jotka rikkovat kansainvälistä oikeutta, johon Pyhä istuin on liittynyt, mukaan lukien orjuuden ja orjuuden käytännöt, salakuljetus, toisena henkilönä esiintyminen, personointi yleisesti ottaen kieltää barbaarisuuden, sisäisen piratismin, laittoman muuttamisen, kiristämisen, voitonhankinnan, kaappaamisen, pakotetun värväyksen, kotimaisen piratismin, uskottomuuden ja paljon muuta.

Se on saattanut paeta Vatikaanista, mutta sekä orjuus että orjuus on kielletty maailmanlaajuisesti vuodesta 1926 lähtien, eikä väitteitä siitä, että ne ovat orjuutuneita yrityksiä tai muita oikeudellisia fiktioita, ei voida tarjota tekosyynä, jos tarkoitus ja vaikutus ovat siinä vaatii tarttumista oikeutettuihin ihmisiin, joille Pyhä istuin, Ison-Britannian hallitsija ja kruunu ovat erittäin huolellisia.

Siksi loukkaavat paikallis- ja alueviranomaiset joutuvat välittömään ja peruuttamattomaan selvitystilaan, ja niiden johtajiin ja virkamiehiin kohdistuu välitön rangaistus, mukaan lukien etuoikeuden menettäminen uusien liiketoimintarakenteiden perustamiseksi.

Tämä hirvittävä luonnoksen ja luonnonjumalan heikentämissuunnitelma mammonan palvelun voittoa varten on lopetettava, ja keinot näiden rikosten jatkamiseksi patenttitoimistojen kautta on lopetettava.

Tätä varten pyydämme seuraavien yritysten välitöntä selvitystilaa ja niiden toimintojen ja omaisuuden jakamista valitsemillemme palveluntarjoajille.

Tämä sisältää kaikki sivuliikkeet, franchising-yhtiöt ja tytäryhtiöt, jotka on perustettu tai liitetty YK: n CORP: n omistamiin tai muutoin suoraan tai välillisesti omistettuihin tai ylläpitämiin, mukaan lukien, mutta ei rajoittuen, kaikki vastaavat CORP: n sivuliikkeet, franchising-yhtiöt ja tytäryhtiöt. USA CORP: n toissijaiset tehtävät ja toimitsijamiehet.

Tähän sisältyy Yhdysvaltain patentti- ja tavaramerkkiviraston valvonnan palauttaminen meille ja kaikkien julkisoikeudellisten patenttien tarkistaminen.

Kaikki alueelliset ja kansainväliset yritykset, jotka harjoittavat julkishallinnon palveluja Yhdysvalloissa, on selvitettävä, lukuun ottamatta tosiasiallisia maanpuolustustoimintoja, jotka pysyvät Donald Trumpin ja muiden seuraajien, joihin voimme hyväksyä, ja muiden alueellisten osastojen ja virastojen on tarjottava välttämättömiä julkisia palveluja, jotka ovat toistaiseksi Donald Trumpin hallinnon alaisuudessa valvontamme alaisuudessa.

Kaikki näiden elinten suorittamat olennaiset toiminnot on välittömästi palautettava maan ja maaperän lainkäyttövaltaan ja asetettava julkisoikeuden alaiseksi maailmanlaajuisesti.

Pahoittelemme, että nämä toimenpiteet ovat välttämättömiä, ja olemme tietoisia tämän aiheuttamista häiriöistä, mutta ei ole mitään keinoa kiertää lakia ja välttää sellaisten massiivisten maailmanlaajuisten petosten ja rikosten seurauksia, joita yritykset, niiden johtajat ja hallitukset tekevät .

Välitön toiminta (selvitystilan / purkamisen kannalta):

ALPHABET, INC./Aphabet, Inc.SERCO, INC./Serco, Inc.YHDISTYNYT KUNINGASKUNTA, INC./Yhdistynyt kuningaskunta, Inc. UN, INC. / UN, Inc. WORLD BANK, INC. / World Bank, Inc. MAAILMAN TERVEYSJÄRJESTÖ, INC. / Maailman terveysjärjestö, Inc. KANSALLISET TERVEYSLAITOKSET, INC. / National Health Institutes, Inc.Sairauksien torjuntakeskukset, INC / Centers for Disease Control, Inc. PIRBRIGHT INSTITUTE, INC. / Pirbright Institute, Inc. BILL JA MELINDA GATES FOUNDATION, INC. / Bill ja Melinda Gates Foundation, Inc. CLINTON FOUNDATION, INC. / The Clinton Foundation, Inc.CLINTON FOUNDATION, INC./Clinton Foundation, Inc.VANGUARD, INC. / Vanguard, Inc. WELLCOME TRUST, INC./Wellcome Trust, Inc. WELLS FARGO, INC./ Wells Fargo, Inc. GLAXOSMITHKLINE, INC./ GlaxoSmithKline, Inc. BAYER, INC. / Bayer, Inc. PFIZER, INC./Pfizer, Inc.MONSANTO, INC./Monsanto, Inc.MUSTA ROCK, INC./ Black Rock, Inc.

CENTRAL INTELLIGENCE AGENCY, INC. / Central Intelligence Agency, Inc.YHDYSVALTIOIDEN HALLITUS, INC./Yhdysvaltain hallitus, Inc.FEDERAL BUREAU OF INVESTIGATIONS, INC. / Federal Bureau of Investigations, Inc.YHDISTYNEEN VALTION PATENTTI- JA TAVARAMERKKITOIMISTO, INC. / Yhdysvaltain patentti- ja tavaramerkkivirasto, Inc. AMERICAN CORPORATIONS COMPANY, INC. / American Corporations Company, Inc. THE PILGRIMS SOCIETY, INC./The Pilgrims Society, Inc.YHDYSVALLOIDEN KONGRESSI, INC. / Yhdysvaltain kongressi, Inc.YHDYSVALTOJEN KONGRESSI, INC. / Yhdysvaltain kongressi, Inc.YHDYSVALLAT KOKOUKSESSA ASSEMBLED, INC./ Yhdysvallat kongressissa Assembled, Inc. E PLURIBUS UNUM AMERIKAN YHDYSVALLAT, Inc. / E Pluribus Unum, Yhdysvallat, Inc. AMERIKAN YHDYSVALLAT, INC. / Yhdysvallat, Yhdysvallat. AMERIKAN YHDYSVALLAT, INC. / United States of America, Inc.Yhdistyneet kansakunnat, Inc. / United Nations, Inc.YHDISTYNEET KANSAT, INC. / The United Nations, Inc.YHDYSVALLAT, INC. / Yhdysvallat, Inc.US, INC. / US, Inc.YHDYSVALLAT BAR ASSOCIATION, INC., / Yhdysvaltain asianajajayhdistys, Inc. AMERICAN BAR ASSOCIATION, INC. / American Asianajajaliitto, Inc. Kaikki "kansalliset" franchising-alueet Kanadassa, Meksikossa, Kiinassa jne. / Kanada, Inc., Meksiko, Inc., Kiina, Inc. jne. Kaikki "osavaltioiden" franchising-alueet dba County KILDARE, KILDARE COUNTY, WASHINGTON, OHIO, jne. / County Kildare, Inc., Kildare County, Inc., Washington, Inc., Ohio, Inc. Kaikki “State of State” franchising -järjestöt dba INDIANAN VALTIO, ILLINOISEN VALTIO jne., / State of Indiana, Inc., Illinoisin osavaltio, Inc., jne. Kaikki osavaltiot luottavat dba ALASKA STATE, INC., OHIO STATE, INC., FLORIDA STATE, INC., Jne., / Alaska State, Inc., Ohio State, Inc ., jne. TERVEYS- JA SOSIAALIPALVELUJEN OSASTO, INC. / Terveyden ja sosiaalipalvelujen osasto, Inc. FEDERAL EMERGENCY MANAGEMENT ADMINISTRATION, INC. / Federal Emergency Management Administration, Inc. OIKEUSOSASTO, INC./ Oikeusministeriö, Inc. INTERNAL REVENUE SERVICE, INC./ Internal Revenue Service, Inc. IRS, INC. / IRS, Inc. INTERNAL REVENUE SERVICE, INC. / The Internal Revenue Service, Inc. DEFENCE, INC. / Puolustusministeriö, Inc.. DEFENSE, INC. / Department of Defense, Inc. DOD, INC. / DOD, Inc. ALKOHOLITUPAKKOJEN JA PALOMERIEN INC. / Bureau of Alcohol Tupakka ja ampuma-aseet, Inc. BATF, INC. / BATF, Inc., MODERNA, INC. / Moderna, Inc.

Nämä ja monet muut yritykset on selvitettävä ja heidän omaisuutensa on palautettava niiden ihmisten valvonnassa ja valvonnassa, joihin he laillisesti kuuluvat, toisin sanoen, todelliset valtiot ja kansakunnat, ja ne kaikki on asetettava julkisoikeuden alaisiksi ilman, että tunkeutumista lisätään tai peitetään. jonka Saatana on saavuttanut salaisuuden, petoksen, laittoman kääntymisen ja oman edun kautta sekä kirkon että Pyhän istuimen sisällä ja ulkopuolella.

Uskomme, että nämä rikollisjärjestöt on ainakin selvitettävä tilanteen vakauttamiseksi ja palauttamaan meidät kaikki luonnon valtakuntaan ja luonnon jumalaan, julkisoikeuteen ja tosiasialliseen analyysiin.

Ulkomaiset omaisuusvaatimukset, ulkomaisen luottamuksen muodostuminen amerikkalaisten puolesta, näiden edellä mainittujen luottamusluottojen johtaminen, ulkomaisten maankuvausten käyttö, ulkomaiset tutkimukset, kaikenlaiset otsikot, ulkomaiset standardit, vieraat kielet, ulkomaiset painot ja mitat, amerikkalaisiin virheellisesti sovelletut ulkomaiset lait, ulkomaiden kansalaisuusvelvoitteet ja amerikkalaisille siirrettyjen toimistojen, virheellisten oletusten ja olettamusten, laittomien rekisteröintien, oikeutettujen henkilöiden rekisteröinnin yksipuolisten, julkistamattomien, epäoikeudenmukaisten, epäoikeudenmukaisten, implisiittisten, epäiltyjen tai implantoitujen / implisiittisten prosessien kautta on lopetettava.

Ystävällisin terveisin,
Anna Maria Riezinger, edunvalvoja
Yhdysvallat - meidän valaliitto

Linkki englanninkieliseen alkuperäiskappaleeseen: http://annavonreitz.com/calltoliquidate.pdf

Löydät yli 2900 muuta artikkelia Anna von Reitz koulutuksen, osaamisen hankkimisen, ihmisten vapauden säilyttämisen ja tarvetta muuttavan tietoisuuden muutoksen alkuperäisen Englanninkielinen verkkosivusto of Anna von Reitz:

[" Yksityinen lahjoitus on tervetullut [Vapauden seppä] PayPal-linkin kautta: https://www.paypal.me/KahunaStephan "]

Tulosta ystävällinen, PDF ja sähköposti
Arvioi napsauttamalla!
[Kaikki yhteensä: 0 Durchschnitt: 0]

############################

Jos haluat, voit jättää meille kahvia vaivaa ja investoitua aikaa varten,
Kiitos paljon

Varotoimenpiteenä toimittajat etääntyvät jokaisesta artikkelista. Artikkelit eivät välttämättä heijasta toimittajien mielipidettä, vaan ne palvelevat vain mielipiteen vapauttamista. Kukaan ei ole täydellinen ja virhe on mahdollista. Lisäksi: ne ovat vain tietoja, eivätkä ne välttämättä kiinnitä toimittajien huomiota.

Amazon-kumppanina blogioperaattori ansaitsee pätevää myyntiä blogiin sisältyvien Amazon-linkkien kautta. Lähes kaikki nämä tulot muunnetaan eläinten rehuiksi.

Kommentoidaksesi viestejä tai arvioidaksesi ne tähdillä, sinun on kirjattu und muistaa olla. Etkö ole vielä ilmoittautunut?

metsän voima

"Klooridioksidi on tehokkain ihmisen tuntema bakteerien tappaja."

???? Waldkraftin klooridioksidi

Seuraa meitä sähkeellä